SeDetIk LebIh

Wednesday, April 25, 2012

IsTimewa..



 Ini lagu Maher Zain.. anak pakcik zain ni mmg pandai nyanyi gamaknyer...



I was a foolish little child
Crazy things I used to do
And all the pain I put you through
Mama now I'm here for you

For all the times I made you cry
The days I told you lies
Now it's time for you to rise
For all the things you sacrificed

....  dan seterusnya lah kan..









TunJuk ngn OtomEnzz... Video clip lagu nih.... smbil mulut pok pek pot pek...

Ibu:   Tgk tu.. dia buat ibu dia.. elok ke buat macam tu.. tak sayang ibu dia.. ibu dia penat2 sidai kain.. dia saja2 je pi kotorkan.. ha tgk ni... alif pun selalu buat ibu mcm tu kan... saja je nak buat ibu marah..

Alif : ** Sunyi je... sambil menghayati lagu...rasa bersalah mungkin huhuuhu..  

Ibu : ** Dlm hati: hurm.. berjaya! berjaya buat dia insaf...

RaFiqah  : ...Tapi ibu dia senyum je, ibu...

Mesti dia konpius.... sbb apa yg anak tu buat sama mcm dia org buat.. ... Tp kenapa reaksi yg diterima dari ibu masing2 adalah berbeza.... Dlm video tu ibunyer cool je.. senyum.... Tp ibu dorang...  sangat le tdak yer...

Maka reaksi ibu adalah...

Ibu :... hurm.. hahahhahah... (dlm hati..yelah berlakon boleh le nak oii!!..)


Ibu pun kompius sebanarnya.. kenapa ibu tdak begituh...
 sory sayang.. Peace okey.... !!




Untuk hari ini... Sy terkenang ibu sy di kampung..

Terima kasih kerana melahirkan saya...

Syukur..  dihari ini.. saya org biasa-biasa saje.. dan saya bahagia....

AlhamDu lillah...







S.E.P.L.A.I.S!!!!!

Harta Dunia Akhirat..

SeAdaNya

Wednesday, April 04, 2012

JeLes tAu..

Sy Kuat jeles.. Bila tgk blog n status FB org.. gambor2 org.. selalu rasa jeles... Sy tak jeles pun kalau dia berjaya ke.. byk duit ke.. umah canteq ke.. Belaja tinggi.. ada Phd segala kan..

saya jeles kalau dia dapat hasilkan kek dah kuih2 yang cantik-cantik.... huhuhu.. adakah sy tersilap bidang.... Adui!! Tolong!!!

**Kak nowwa.. sy kan kalao akak upload gambar kek ke .. puffLova akak ke kat FB..
i wish i could press  J.E.L.E.S.. intstead of L.I.K.E... hahahah boleh macam tuh... :D



Gambar ni den cilok yo dr FB dio.. takdo mintak izin doh..  Biar deh maghah.. untung2 dapek cheese cake sebijik... huhuhuh..Peace kak..!!

SeAdaNya