SeDetIk LebIh

Thursday, October 11, 2007

SalAm aiDiLfItri..




yeah.. gue kerja lagik hari ini.. ntah lah.. bz tahap gaban.. gaban pun tak bz macam ni... tp arini sekejap je... pasnih nak gerak balik kelantan da..

So.. kami sekeluarga.. ingin mengucapkan Selamat Menyambut aidilFitri kepada semua ... Maaf zahir dan Batin...




Dari kami seisi keluarga..

GhazIrah, Wan Ruzaini & Wan Muhammad Alif


SeAdaNya

Friday, October 05, 2007

SoPiNk

wa hahaha..!!dah tak lama da nak beraya... mm satu hapa pun tak wat lg.. ujung mggu ni abg ajak g soping .. tp ku tolak pelawaan itu.. kebiasaannyer lah.. kalau kuar mesti akan berakhir dgn tak beli apa2 pun... sbb nya.. seorang nyer cerewet nak memilih n tak blh berfikir d bawah tekanan.. yg seorang lg plak tak blh tggu lama2... bengkak aje hati dia ngk aku belek sana belek sini.. tp tak beli.. dia tatau ke yg isteri dia ni bodynya bukan macam model.. sarung apa pun semuanya jadik lawa... nnti dia kata.. "tak pe, tak payah pakai lawa-lawa.. isteri abg dah lawa..." itu yg jadik tak beli apa-apa tu.. camner la cpt sgt i termakan puji-pujian itu.. heh..!!

lgpun ujung mggu ni manyak nak buat.. umah tak kemas lagik.. baju alif tak siap jahit lagik.. kuih korn flakes tak buat lg.. kuih mmg blh beli.. tpi kuih kornflakes ni.. mmg teringin nak makan.. yg resepi mak ajar tu le.. setakat ni tak jumpe lg org jual kat memana.. jd rasanyer .. idak le kuar soping mggu ini.. plus.. org mesti berjuta2 lemon kat pasaraya tuh... ahh.. idok le teman... ni tgh tggu.. opismate ajak kuar sopink le nih... ni kalau kira2 dah dkt kali ke-empat kuar sopink utk raya.. tapik baru beli dua helai baju .. kunun2 utk raya.. tp satu macam dah terpakai sebelum raya.. heheheh... so mcm nak kena sopink baju raya lagik.. kalau kuar ngn member ni.. blh sampai 2-3 jam.. tp kengkadang tak beli apa pun... itu nama nyer... " apa kata survey!!..."..

"Abang... bukan adik tak mo kuar ngn abg.. atau bukan adik tak suka bw alif ngn abg pegi sopink.. tp tak pelah.. kita spend masa 2 geder2 kat umah yer... nnti abg jugak yg penat nak jaga alif masa adik tgh asyik membeli belah.. jadik izinkan daku bersopink bersama teman-teman ku... jgn risau.. i luv yu yang... tengkiu kasik duit utk sopink pg tadik... nnti adik bentang kan belanjawan ek... muahssss..!!! n tengkiu jugek.. utk kad raya seprais itu.. sungguh seprais diriku... "



SeAdaNya