SeDetIk LebIh

Tuesday, August 10, 2004

imej baru..

bukan semua benda yang kita sayang dapat kekal lama..

templet bear putih tu memang sayang nak dtukar dgn yg baru, tetiba berpenyakitlah pulak!!tetiba ajer ade gambar pencurik!..tulisan jadik besar2... nak tanak tukar lah jugak..! tak per sikit ari kita carik bear lain lah pullak..

SeAdaNya

Thursday, August 05, 2004

Congratulations...!!

Happy Graduation!!

SeAdaNya

Monday, August 02, 2004

pesal plak tulisan besar semacam nih!!!

alahai...sakitnyer mata tgk blog semak macam nih!!!!

SeAdaNya

dan lagi tuk naufal..
ke billion mencarik gift for pak bambang nyer baby baru..
seronoknyer tgk barang bayi nih!! semuanyer comey...rasanyer semua nak belik tuk naufal..
apakan daya ..makngah kau nih bukannya tokey balak nak belik banyak2 tuk naufal..
tapik sambarlah jugak sepasang lagik baju seluar pendek warna kuning itik ..siap topi!!..kat topi yg berkenan sangat tuh...rasa terbayang2 jer kat depan mata nih naufal pakai baju tuh...
nanti kalau naufal balik kg lagi mesti masa tuh naufal dah besar...baju tu pun mesti dah tak muat..tak dapatlah makngah tgk naufal pakai bajuh tuh...nanti suruh umi beranak lagi...kasik adik plak pakai baju tu ekk...
sorilah bebanyak ..makngah tak balik hantar naufal balik sabah...mak ngah ada temuduga ari jumaat nih... jeng jeng jeng!! temuduga ape yer? :)
kita tunggu dan lihat .....doakan mak ngah suksesss!!
SeAdaNya