SeDetIk LebIh

Friday, May 28, 2004

Aku dUNianya


katanya...
akulah dunianya..

aku..
mahu dunianya..riang,ceria..dan banyak kaler..

jadi..
aku yang mesti..riang, ceria,..dan banyak kaler...
tiap masa..tiap ketika..

terima kasih kerana menolak dunia2 lain yg lebih indah hanya kerana
sebuah dunia kecil yang ntah hapa-hapa..



SeAdaNya

Thursday, May 27, 2004

berkonsi cerita


berlaku bih kurang 2 minggu lepas...

"Dia mcm saya, masih belajar...bezanya dia bukan org malaysia..

cerita pasal dia ialah..
lunch nya...hanya nasik dan kuah-kuah yang dicampur-campur ..
lauknya tiada...harganya tak sampai seringgit..rasanya? dia aja yg tahu..

tapi senyumnya tetap manis...tanda syukur dan Redha..."

cerita pasal saya ialah..
yg nak d makan nya macam2....lps makan muka masam!! semasam mangga muda..
komplen..."roti canai nih dah lama lah"...
isk isk isk.. asik duk komplen!!

:|



SeAdaNya
my dr b*mb*ng still lagik tak mai skul,..lecturer lain yg ke b*dung semuanya dah start semula kerja ..dr B*mb*ng gak yg tak nampak2 lagik...isk isk...
tulah ..time dia free..tak mo g jupe..skrg bila dia tader baru lah terhegeh2 nak carik!!

dah seminggu kerja yg sepatutnya siap..dah siap..
tapik tak leh nak kontinue kerja baru sbb doctor tak chek lagik!!!

carik kerja...?..ye itulah kerja saya skrg nih, antar cv sana sinih., harapnya adalah peluang...
akhir-akhir nih..rasa jalan kehidupan ini agak sukar rentaknya.,
kengkadang sabar tuh g mana ntah..
ilang...

hidup nih mungkin terasa susah sbb duk pk..macammana kalau tader kerja?
tader gaji?
duit nak bayar kereta?
umah sewa?
bil air, api?
makan nasik?
:D..

saya bergantung kat duit rupanyer..
isk..isk..isk..
nauzubillah.....

yakin ttp ada..rezeki hamba Tuhan pasti ada...ye! PASTI..
dan itu yg perlu d carik..
sbb kita tak tahu cara, jalan dan lalu kut apa rezeki tuh sampai..


...:syukur pada Tuhan:...







SeAdaNya

Thursday, May 20, 2004

No idea!!:D..

SeAdaNya

Friday, May 07, 2004

kElas aGama

penat seyy!!

kekejap besr abg harun..kekejap kecik..
tetiba ilang..!!!!
muehehehehe..tido lagik minggu nih..!!

:P

" tak dapat banyak..sikit pun jadilah...
dapat ke sikit?....ntah!!:P...
dapat makan kuih getah pun jadilah..rejeki jugak tuhh"...


~semakin hari semakin sayang~


SeAdaNya