SeDetIk LebIh

Wednesday, March 31, 2004

PilIhangHayo!!

isu nih dah sejuk..dah tak panas lagik..kabinet pun dah bentuk!!
tapik tak per nasik sejuk pun sedap jugak kalau tengah lapar..
kalau kena gayanya..terasa cam nasik panas jugak..
tak mustahil ..blh jadik lebih panas dari itu..

kalau ikut kata org..buat apa susah susah balik ..beli tiket,, naik bas..kena plak bas rosak..pergh !! hangin jugak..(ref:bAs)
utk balik kg....utk pangkah2...
tu pun blm tentu blh pangkah..sbb nama silap d rekod SpR...
semangat seyy!!
tahu dah dacing mesti menang..
kalau org parit buntar tak balik pun..dacing menang jugak...
nak buek camno!! spr pun parti kompenen dia..
pelik sebenarnya apa yg best sgt pangkah tuh..
duluk kecik2 ..punyalah fobia kalau dapat tanda pangkah tuh...
bahayO kata orang..jumpo dek omak..nahas punyo!!

tapik 21 aribulan lepas...mendapat sokongan omak 100%..
siap teman lagik tuh..mueheheeheheh...(ref:kereta)

siap pangkah...taruk dlm tong...mmg best dia punyer rasa...
PUASSS!!..patut aa een blh ngamuk bila tak dapat pangkah...
patut aa..ada org ngamuk bila nama tader dalam lists...
mmg best dia munyer rasa...nak tahu? daftar...

bAs
Naik ngn diana ..tapik dia duk blakang sekalik...
dia belik tiket lewat..
masa kat tapah dia kata bas tuh panas...
dia kata macam duduk dalam kuali...:D..

bas tuh rosak rupanya..
bas tuh berenti..
driver dia pindahkan org2 yg duk kat belakang tu ke bas lain...termasuk diana..
lorr sian nyer tgk org belakang..
berpeluh2...
mmg masak aa dorang kat belakang tuh..

abis kamik yg kat depan nih macam mana?...pastuh kami lah plak yg masak...
tulah..langit tak selalu nyer cerah..
tak selama2 nya kita duk d depan...
sampai jalan duta duk jugak kat dalam bastuh...d
driver tuh kata..
takper.."kita jalan pelan2".....
semua tak byk cakap...
sbb kepanasan..cuma ada sorang kakak nih ngn 3 org anak dia yg bergerak agak aktif dalam bas tuh..
anak dia yg kecik skalik start nak meragam sbb panas..
sian dia..
kakak tuh abis daya..dia tiup2 anak dia..kasik anak dia rasa berangin...
mak kan...macamtulah...buat apa saja..
janji anak dia bahagia..



keReta
bahagia dapat bawak emak naik kereta ..tunjuk kat org kampung..
dulu mak bawak anak-anaknya naik beskal...bila cuaca panas...
mak mesti tunggu depan tangga..nampak anak2 nya dari jauh..makpun datang naik beskal..
adik amat mesti naik dulu...
sbb dia adikkan...kasik can aa..
semestinya..kaklong yg last sekalik..hikhikhik
pastuh mak mesti suruh tunggu kat bawah pokok umah penghulu hasirun..
redup kata mak....mak kesian tgk anak dia hitam..hikhikhik...
skrg kembang hati mak dapat naik kereta anak dia...
biarlah kereta tempatan pun..janji kereta...
blh jalan sudahlah...kembang hati mak...
kembang jugak hati ini...i luv you mum..!!






SeAdaNya

Friday, March 19, 2004

PilIHanGhayO!!

esok nk balik kg...
ng g mengundi...

No Kad Pengenalan : 790425055322
Nama : SHAZIRAH BINTI MUSTAPHA @ MUSTAFA
Jantina : PEREMPUAN
Lokaliti : 131/27/06/012 - KG KUALA SAWAH
Daerah Mengundi : 131/27/06 - KUALA SAWAH
DUN : 131/27 - RANTAU
Parlimen : 131 - REMBAU
Negeri : NEGERI SEMBILAN
Negara (bagi pemilih luar negeri) :
Tempat Mengundi : SEKOLAH KEBANGSAAN NYATOH RANTAU
Saluran : 03


sesuko ati dio nak tukar namo oghang...ni yg tak pueh ati niih!!
selamat memangkah!!..bagik cikgu2..jgn buat undi rosak lak...winks!!


GHAZIRAH BINTI MUSTAPHA @ MUSTAFA


SeAdaNya

Thursday, March 18, 2004

sAyU


napa lah..arini hati cam mendung jer......sayu jer rasa.....

SeAdaNya

Wednesday, March 10, 2004

yANg TerBaik

MoGa yg baik2..dan yg terbaik..jadik Milik Mu...Aminnnnnn!!


mAnDome

semer org ada masalah senirik..kan..kita tatau..
mungkin dia di landa masalah besar..menyebabkan dia jadik cenggituh..
jadik berlapang dada lah..
sbg kawan..walaupun mungkin bukan seorg kawan yg baik..kan lebih elok kalau kita relaks2 jer..
takyah nak amik2 ati...anggaplah..dia dilanda masalah..yg amat besar..
masalah yg org lain tak penah lalu..tapik dia sorang je yg lalu...
:D...

angin tak sama..tapik seudara dan kita saudara...:P




dR BB..

sungguh terrer org inih..
musykil gue lohh kok pandai bangat...
semuanya kok bisa...donkkkk!!

gUiTaR BarU aLQas

bilik kami dah ada aset baru hihihi...
yuPP!!..sebijik guitar.....
tumpang sekaki..
blh aa stakat e minor tuh...yg lebih tuh goreng jerk..:P

alqas bila nak wat album?,..takkan album gambar jek...diyana..jgn terasa plak ekk:D...





SeAdaNya